Πέντε προσφορές κατατέθηκαν στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη
Επιτέλους ξεκίνησαν οι διαδικασίες προκειμένου να ξεκολλήσει η στασιμότητα των έργων επέκτασης του Προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου, που έχει κάνει στάση στο Κιάτο επί χρόνια. ¨Όπως αναφέρεται στην Πηγή μας euro2day.gr , έχουν ήδη προωθηθεί οι ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση.
«Πέντε προσφορές κατατέθηκαν την Παρασκευή στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα προσφορές κατέθεσαν οι Alstom, Intrakat, Μυτιληναίος, ΤΕΡΝΑ και ΑΚΤΩΡ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής, στο πλαίσιο του «Άξονα Προτεραιότητας 1» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014-2020.
Πρόκειται για άλλο ένα από τα έργα για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στο τμήμα Αθήνα – Πάτρα, στο οποίο παρουσιάζονται καθυστερήσεις εξαιτίας της πολυετούς διαμάχης για τον τρόπο με τον οποίο θα φτάσει το τρένο στο λιμάνι της αχαϊκής πρωτεούσας…»
«Πέντε προσφορές κατατέθηκαν την Παρασκευή στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα προσφορές κατέθεσαν οι Alstom, Intrakat, Μυτιληναίος, ΤΕΡΝΑ και ΑΚΤΩΡ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής, στο πλαίσιο του «Άξονα Προτεραιότητας 1» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014-2020.
Πρόκειται για άλλο ένα από τα έργα για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στο τμήμα Αθήνα – Πάτρα, στο οποίο παρουσιάζονται καθυστερήσεις εξαιτίας της πολυετούς διαμάχης για τον τρόπο με τον οποίο θα φτάσει το τρένο στο λιμάνι της αχαϊκής πρωτεούσας…»
Αφήστε ένα σχόλιο