Ο διωγμός της Ελληνικής γλώσσας στο
εσωτερικό και η δόξα του στο εξωτερικό…
Με τη νέα σχολική χρονιά, το γυμνάσια της Γαλλίας εφαρμόζουν
ένα νέο πρόγραμμα σπουδών, που εισαγάγει το υπουργείο Παιδείας με στόχο όπως
ισχυρίζεται την εξατομίκευση και την ελευθερία στην επιλογή των γνωστικών
αντικειμένων από μαθητή, σε μαθητή. Στα πλαίσια αυτά, το υπουργείο
διάρθρωσε μια σειρά από θεματικές, που μπορεί ένας Γάλλος μαθητής του γυμνασίου
να επιλέξει, όπως Πολιτισμός και τέχνες, Πληροφορική, Επικοινωνία, Κοινωνία,
Ξένες γλώσσες, Επιστήμες, Σώμα και υγεία και πολλά άλλα.
Ανάμεσα σε αυτά, δημιουργήθηκε και μια ξεχωριστή
θεματική με τίτλο Γλώσσες και Πολιτισμός της Αρχαιότητας, στην οποία όπως είναι
φυσικό δεσπόζει η εκμάθηση της Αρχαίας Ελληνικής και της Λατινικής γλώσσας. Παρά
τις πρώτες αντιδράσεις, με καθηγητές και συνδικαλιστές να ισχυρίζονται πως το
νέο σύστημα θα εξαλείψει τις λεγόμενες μητρικές γλώσσες από την παιδεία, από το
υπουργείο ανακοίνωσαν σε κλίμα ευφορίας
πως το 92% των γυμνασίων της χώρας, καθώς και το 70% των μαθητών γυμνασίου
επέλεξαν την παραπάνω θεματική.“Αυτό σημαίνει πως όχι απλά, τα Ελληνικά και τα
Λατινικά δεν θα εξαφανισθούν, αλλά θα
ενισχυθούν” σημειώνουν κύκλοι του Γαλλικού υπουργείου. Όπως αναφέρουν, τα
στοιχεία δείχνουν πως τριπλάσιος αριθμός μαθητών σε σχέση με την περασμένη
χρονιά θα μαθαίνουν τις αρχαίες γλώσσες στο γαλλικό σχολείο.Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά στη Γαλλία και σε άλλες
χώρες ό,που η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα θεωρείται από τις πιο επίσημες γλώσσες στα
Πανεπιστήμια και σε άλλα εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην Ελλάδα, βρίσκεται υπό
διωγμό από τους κομπλεξικούς, απάτριδες και μίσθαρνα όργανα του κακού. Αν
πάρουμε τα πράγματα διαχρονικά, θα διαπιστώσουμε ότι στην Ελληνική Παιδεία οι
λεγόμενοι εκσυγχρονισμοί δεν μπαίνουν με μια στο ψαχνό. Κάθε Υπουργός Παιδείας «παίρνει
τη γραμμή» του και περικόπτει κάθε φορά ή υποβαθμίζει δυο τρεις στόχους. Στη
γλώσσα σήμερα η είσοδος της δημοτικής και κατάργηση της Νεοελληνικής η
κατάργηση πνευμάτων, δασίας και περισπωμένης, κομάτων, άνω τελείας και αλλαγής
γραμματικής, το μονοτονικό έχουν πετύχει το στόχο τους, ενώ στο διαδίκτυο ο
κάθε ¨οργανωμένος¨ ή απαίδευτος χρησιμοποιεί κείμενα φτωχά σε λεξιλόγιο, σήματα
αντί λέξεων, κεφαλαία και ό,τι μπορεί να φανταστεί ο νους μας.…Στα Θρησκευτικά πήγαμε στην κατάργηση, περιορισμό των ορών διδακαλίας, με
στόχο την εφαρμογή της Θρησκειολογίας μέχρι να μας πάνε στην Πανθρησκεία του
Σατανά. Τώρα, ο διαβόητος, υπουργός
Παιδείας και Θρησκευμάτων – που καταργήθηκε ο τίτλος - αλλάζει τα βιβλία, που συντελούν στην
αποεθνοποίηση… Έτσι στο πέρασμα του χρόνου, ούτε που καταλαβαίνει ο απλός
πολίτης, πού τον πάνε οι δήθεν εκσυγχρονισμοί, ενώ οι καθ΄ύλην αρμόδιοι, δηλαδή
τα Συνδικαλιστικά Όργανα της Παιδείας, η διαβόητη στην περίπτωση Ακαδημία
Αθηνών, ο πνευματικός κόσμος στο σύνολό του
σιωπούν με βουλοκέρι και δεν αντιδρούν. Μήπως γι΄αυτό ο Τριαδικός Θεός μας
έχει βάλλει το Επιτίμιο της σκληρής δοκιμασίας; … Ο «Κορίνθιος»
Αφήστε ένα σχόλιο