Header Ads

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΝΕΑ φ. 1673



ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ  ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΙ

ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟ & ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ.



Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟ & ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ.


Μαθητές και μαθήτριες του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου συνοδευόμενοι από τους Δασκάλους τουςκ. Μαρίνα Θεοδοσίου,κ. Πετρούλα Φούλκογλουκαι κ. ΗλίαΜαλισιόβα,εκκλησιάστηκαν σήμερα το πρωί στο Ιερό Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο της Αγίας Φωτεινήςκαι κοινώνησαν των Αχράντων Μυστηρίων. Αμέσως μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας και κατόπιν σχετικής επιθυμίαςτους τα παιδιάξεναγήθηκαν από τον Ιερολογιώτατο Αρχιδιάκονο π. Δαμασκηνό Γεννηματά στους χώρους του Επισκοπείου καιστα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεώς ακούγοντας ταυτόχρονα την ιστορία τουΕπισκοπικού Μεγάρου αλλά και ωφέλιμους λόγους για την μεγάλη Εορτή των Χριστουγέννων. Αξίζει να σημειωθείτο ενδιαφέρον, η συμμετοχή και ο θαυμασμός, που εξέφρασαν τα παιδιά με την μορφή ερωτήσεων και τοποθετήσεων, καθ’ όλη την διάρκεια της ξεναγήσεως. Τέλος,και αφού έβγαλαν αναμνηστικές φωτογραφίες με τον σεπτό Ποιμενάρχη μας κ. Διονύσιο, προσφέρθηκαν στα παιδιά, σε ανάμνηση της επισκέψεως των στο Επισκοπείο, «ευλογίες» και κεράσματα.



ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ.



Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΔΙΜΗΝΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΕΓΧΡΕΩΝ κ. ΑΓΑΠΙΟ.


Αποτέλεσμα εικόνας για Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΔΙΜΗΝΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΕΓΧΡΕΩΝ κ. ΑΓΑΠΙΟ.


Στον Ι. Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Κάτω Διμηνιό λειτούργησε χθες Κυριακή, 1η Δεκεμβρίου 2019, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος πλαισιούμενος από τους Κληρικούς Πανοσ. Αρχιμ. π. Αρκάδιο Ραζνύ, τον Εφημέριο του Ι. Ναού Αιδεσ. π. Χρήστο Λούτα και τον Διάκονο π. Γεώργιο Μαρινάκη.  

Στο ευσεβές Εκκλησίασμα ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος, ανέλυσε την Ευαγγελική περικοπή της Κυριακής και τόνισε ότι τους οφθαλμούς ο Θεός τους έδωσε όχι μόνο να εξυπηρετείται ο άνθρωπος αλλά και για να  βλέπει τα δημιουργήματά Του και ο νους του να ανάγεται στον Δημιουργό Πατέρα και Θεό. Ο θεραπευμένος από τον Χριστό τυφλός της περικοπής με την ανάκτηση του φωτός του δεν είδε τα δημιουργήματα αλλά απευθείας τον Υιό του Θεού, τον Οποίο είχε προ ολίγου αποκαλέσει «Κύριο», δηλαδή «Θεό». Ο Χριστός, τόνισε, είναι ο Μεσσίας, ο Σωτήρας και Λυτρωτής του ανθρωπίνου γένους, είναι το «Φως» του κόσμου.

Οι άνθρωποι δεν βλέπουμε το φώς από μόνοι μας αλλά το βλέπουμε με τον φωτισμό, που μας χαρίζει ο Χριστός με τα σωτηριώδη προστάγματά Του, γιατί ο άνθρωπος που υπακούει και εκτελεί τις εντολές του Χριστού «φωτίζεται» και βλέπει και με τα σωματικά και με τα ψυχικά μάτια και μάλιστα με τα δεύτερα καλύτερα, όπως η Αγία Ματρώνα η Ρωσίδα, που δεν είχε μάτια και όμως έβλεπε εναργώς.

Ολοκληρώνοντας το κήρυγμα του ο Θεοφιλέστατος απηύθηνε ευχές εκ μέρους του σεπτού Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου και ευχήθηκε να αξιωθούμε όλοι να γίνουμε «φως»! Τα μάτια μας, η καρδιά μας και ο νους μας να λάμψουν από την παρουσία του Κυρίου μας, προκειμένου να εορτάζουμε κάθε ημέρα την επερχομένη του Χριστού Θεία Γέννηση!       

                ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ.



Η ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ

ΣΤΗΝ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για Στον πανηγυρίζοντα Ι. Ναό του Αγίου Ανδρέου, στο χωριό Πεταλού της Αρχιερατικής Περιφέρειας Ευρωστίνης


Στον πανηγυρίζοντα Ι. Ναό του Αγίου Ανδρέου, στο χωριό Πεταλού της Αρχιερατικής Περιφέρειας Ευρωστίνης, μετέβη ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019, παραμονή της εορτής της μνήμης του Αγίου Αποστόλου Ανδρέου και χοροστάτησε στον Μέγα Εσπερινό. Στον λόγο του ο άγιος Κεγχρεών με αφορμή την φράση εκ του δοξαστικού των αποστίχων «… ως δέλεαρ ιχθύσι, τας σάρκας τοις ανόμοις παρέδωκε, και τούτους εσαγήνευσεν…» αναφέρθηκε στην αγάπη του Απ. Ανδρέου προς τους ανθρώπους, που κυριαρχούντο από το πνεύμα της πλάνης και την ειδωλολατρία, προκειμένου να γνωρίσουν την Αλήθειαν – Χριστόν, κάνοντας μνεία του ευαγγελισμού των κατοίκων της Σινώπης και του μαρτυρίου, που υπέστη στην πόλη αυτή ο Απόστολος. Παράλληλα προέτρεψε τους πιστούς να μιμηθούν τον Απόστολο Ανδρέα και να ομολογούν τον Χριστό με έργα αγάπης και λόγους οι οποίοι εμπεριέχουν την αγάπη, όντας αυτοί «φως» που λάμπει εμπρός στους ανθρώπους για να ιδούν τα καλά τους έργα και να δοξάζουν «τον Πατέρα τον εν τοις ουρανοίς», έτοιμοι συνάμα να υποστούν για την πίστη τους ειρωνείες, διωγμούς και καταφρόνηση.

Την επομένη, Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019, ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος χοροστάτησε στον Όρθρο και τέλεσε την πανηγυρική Θ. Λειτουργία στην Ενορία του Άγιου Αποστόλου Ανδρέου στην Αρχαία Νεμέα. Στους πιστούς πανηγυριστές ο Θεοφιλέστατος ομίλησε για την σπουδαία «ανακάλυψη» του Αποστόλου Ανδρέου την οποία εκήρυξε με την γνωστή φράση: «Ευρήκαμεν τον Μεσσίαν» και ανέλυσε αυτή, κάνοντας σαφές ότι ο Απ. Ανδρέας, παρά την ελλιπή μόρφωσή του διέθετε σημαντικό χρόνο για να μελετά τον Νόμο και τους Προφήτες, ώστε να αναμένει τον ερχομό του Μεσσία, όταν δε η αναζήτηση του αυτή στέφθηκε με επιτυχία δεν έκανε απλά μια διαπίστωση λέγοντας: «Ευρήκαμεν τον Μεσσίαν», αλλά γέμισε κυριολεκτικά  η ψυχή του από χαρά και αγαλλίαση, ώστε να Τον ακολουθήσει ως μαθητής Του και να μαρτυρήσει γι᾿ Αυτόν. Τόνισε δε ότι ο Απ. Ανδρέας είναι ο Απόστολος της Πατρίδας μας αλλά και της Μητροπολιτικής μας Επαρχίας, αφού πέρασε από το Λουτράκι και τους Αριστοναύτες, το σημερινό Ξυλόκαστρο, γεγονός το οποίο μας τιμά αλλά και μας χρεώνει ιδιαιτέρως.  

Τόσο το εσπέρας όσο και το πρωί ο Θεοφιλέστατος μετέφερε τις ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου, ο οποίος βρισκόταν στην Πάτρα για τον Πανηγυρικό Εορτασμό του Πολιούχου της γειτονικής Μεγαλουπόλεως και ευχήθηκε σε όλους ο Άγιος Ανδρέας να πρεσβεύει στον Κύριο μας, ώστε να ξεπερνούμε τα προβλήματα και τις δυσκολίες της εποχής μας.   



Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΟΛΕΒΑΣ

ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΗΝ «ΚΡΟΚΙΔΕΙΟ» ΑΙΘΟΥΣΑ.

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΟΛΕΒΑΣ  ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΗΝ «ΚΡΟΚΙΔΕΙΟ» ΑΙΘΟΥΣΑ.


Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2019, το απόγευμα, στην «Κροκίδειο» Αίθουσα στην Κόρινθο, η καθιερωμένη Κατηχητική συνάντηση της ειδικής Σχολής πνευματικού καταρτισμού της Ιεράς Μητροπόλεώς μας με τον γενικό τίτλο «Εις οικοδομήν του σώματος του Χριστού». Προσκεκλημένος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου ο Πολιτικός Επιστήμονας και Αρχισυντάκτης του περιοδικού «Εκκλησία» κ. Κωνσταντίνος Χολέβας, ο οποίος ομίλησε με θέμα: «Πως θα προετοιμάσουμε τους νέους μας για την επέτειο των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση».

Ο κ. Χολέβας με σαφήνεια και τεκμηριωμένο λόγο εξέθεσε την ανάγκη  οι νέοι μας να μελετούν τις πηγές της Ιστορίας μας, η οποία πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο προσωπικής, κοινωνικής, Εθνικής και οικουμενικής βελτιώσεως αλλά και για την αποφυγή επαναλήψεως λαθών του παρελθόντος. Όλοι μας, τόνισε ο κ. Χολέβας, εκπαιδευτικοί, γονείς, Κληρικοί, Κατηχητές, δημοσιογράφοι αξίζει να κάνουμε μεγαλύτερη προσπάθεια για να δώσουμε στα παιδιά μας Εθνική ταυτότητα, ιστορική συνείδηση και υγιή πρότυπα ζωής και τούτο επειδή πολλές φορές η Ιστορία διαστρεβλώνεται από ιδεολογικές ερμηνείες. Οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε στα παιδιά μας, ότι οι πολιτικές σκοπιμότητες επιβάλλεται να μένουν μακριά από την Ιστορία και να επιχειρήσουμε μέσω των Εθνικοαπελευθερωτικών Αγώνων του Έθνους μας να αντλήσουμε μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας, που θα τα χρησιμοποιήσουμε στο  δύσκολο και απαιτητικό «σήμερα».

Τόσο ο κ. Χολέβας όσο και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας, ως μέλος της παρελθούσης Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, εξήγησαν στο ακροατήριο ότι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας μας έχει προγραμματίσει εγκαίρως επετειακές εκδηλώσεις για το έτος 2021, που συμπληρώνονται τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821, σε συνεργασία με τις κατά τόπους Ιερές Μητροπόλεις. Η Κόρινθος και η Ι. Μητρόπολή μας εξαιτίας των γεγονότων: του ιστορικού πρώτου εορτασμού της Εθνικής Επετείου, που έγινε στην Κόρινθο, αλλά και των ιστορικών μαχών των Δερβενακίων, του Αγιονορίου και της Περαχώρας, θα συμμετάσχει ενεργά στις εόρτιες αυτές προγραμματισμένες εκδηλώσεις.

Ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος ευχαρίστησε εγκάρδια τον κ. Κωνσταντίνο Χολέβα για την όμορφη και εποικοδομητική ομιλία του και σημείωσε ότι η Εκκλησία μας σεβόμενη την ελευθερία του προσώπου πάντοτε αγωνίστηκε να καλλιεργήσει αυτό το πνεύμα της ελευθερίας που δεν προέκυψε τόσο εύκολα αλλά με αγώνες, θυσίες, αίμα και θανάτους!

   ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ.







 ΦΩΝΗ ΚΥΡΙΟΥ

ΤΟ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για αποστολος παυλος


Στήν εορτή ένός αγίου, τοϋ οποίου τό μαρτυρικό τέλος καμάρωσε καί μοιράστηκε ή μητέρα του, άκοϋμε στό αποστολικό ανάγνωσμα γιά ένα πνευματικό πατέρα, πού καλεί τό πνευματικό του παιδί όχι μόνο νά μή ντραπεί αλλά καί νά μοιραστεί κι αύτός μαζί του τή μαρτυρική διακονία τοϋ εύαγγελικοϋ κηρύγματος. Ή θαυμαστή σύμπτωση είναι ότι ή μητέρα τοϋ σήμερα έορταζομένου αγίου Ελευθερίου, ή αγία Άνθία, είχε κατηχηθεί άπό μαθητές τοϋ αποστόλου Παύλου- έπομένως καί ό ίερομάρτυς άγιος συγκαταλέγεται στά άμεσα «έκγονα» τοϋ πρωτοκορυφαίου.

Αισχύνη ή καύχημα;

Γιά τήν ανθρώπινη λογική, πού δικαιολογημένα θεωρεί ΰψιστα αγαθά τή ζωή καί τήν ελευθερία, είναι πολύ φυσικό ή φυλακή καί ό θάνατος νά θεωρούνται «αϊσχύνης άξια καί όνειδισμοϋ», όπως επισημαίνει καί ό Ίερός Χρυσόστομος. Από τή στιγμή όμως πού ό Υίός τοϋ θεοϋ εκούσια καταδέχθηκε δεσμά καί θάνατο γιά τή σωτηρία μας, αναδείχθηκε «τίμιος ό θάνατος τών οσίων αύτοϋ». Γι΄ αυτό καί ό Παϋλος μέ τό στόμα τοϋ αγίου Ιωάννη λέει σήμερα στον Τιμόθεο: «Μή ντραπεΐς, άν έγώ, πού ανασταίνω νεκρούς, πού κάνω τόσα θαύματα, πού περιέτρεξα τήν οικουμένη, τώρα είμαι φυλακισμένος. Δέν είμαι στή φυλακή σάν κακοϋργος, άλλα έξαιτίας Εκείνου, πού σταυρώθηκε. "Αν ό Κύριος μου δέν ντράπηκε τόν σταυρό, ούτε έγώ ντρέπομαι τά δεσμά».

Καί βέβαια οϊ όποιες δικές μας κακοπάθειες ούτε ξεχρεώνουν οΰτε κατά διάνοιαν μπορούν νά ίσοσταθμίσουν τή λυτρωτική γιά έμάς θυσία τοϋ Χριστού. Ή σωτηρία μάς δόθηκε έντελώς δωρεάν είναι μόνο χάρισμα τοϋ Χριστού, καθαρά άπό δική του πρόθεση. Καί ό τελείως άνενδεής Κύριός μας δέν έχει ανάγκη καμία δική μας προσφορά καί θυσία. Όμως, επειδή μάς έπλασε έλεύθερους «κατ' εικόνα» του, δέν θέλει νά επιβάλει πιεστικά σέ κανέναν τή λύτρωση άπό τήν αμαρτία καί τόν θάνατο. Δέν μάς σώζει χωρίς νά τό θέλουμε. Δεν σωζόμαστε, άν στη δική του πρόθεση δεν συνεργήσει καί ή δική μας ελεύθερη μετάνοια, θά τό πει ξεκάθαρα ό άπόστολος Παϋλος μέ τήν απαρά­μιλλη διατύπωση: «Ό Χριστός κατήργησε τόν θάνατο·καί μας φώτισε νά ελπίζουμε αληθινή ζωή καί αφθαρσία διά τοϋ Ευαγγελίου του»· τό φώς καί ή ελπίδα τής αιωνίου ζωής θά μάς βγάλουν άπό τό σκοτάδι τοϋ θανάτου καί τής άπελπισίας, μόνο άν έγκολπωθοϋμε τό Ευαγγέλιο του καί θελήσουμε ελεύθερα νά τηρήσουμε τό άποκεκαλυμμένο πλέον θέλημα του. "Αρα ή πνευματική μας ανάσταση καί ή απόλαυση τής αίώνιας Βασιλείας του εξαρτώνται όχι μόνο άπό τή δεδομένη δική του «πρόθεσιν καί χάριν», άλλα καί άπό τό δικό μας ολόκαρδο «γενηθήτω τό θέλημα σου».

Απόστολος των εθνών

Τό ότι αυτή ή χάρη μάς δόθηκε έν Χριστώ Ίησοϋ «πρό χρόνων αιωνίων», κατά τόν μέγα θεολόγο Παϋλο, σημαίνει ότι ή θεία απόφαση γιά τή σωτηρία μας είναι άναρχη καί προαιώνια, όπως άναρχος καί προαιώνιος είναι ό Σωτήρας μας Υϊός καί Λόγος τοϋ θεοϋ. Έπομένως τήν ενανθρώπηση του, γιά νά μάς χαρίσει τήν πληρότητα τής αίώνιας ζωής καί δόξας μέσα στή Βασιλεία του, δέν τήν προκάλεσε ή δική μας πτώση στην αμαρτία. Δέν είναι αποτέλεσμα άνάγκης άλλα φυσικός καρπός τής δικής του έλευθερίας καί άγάπης. Πολλές προτυπώσεις αύτής τής άγάπης τοϋ άσαρκου τότε Λόγου εκδηλώθηκαν «σκιωδώς» στην Παλαιά Διαθήκη, ιδιαίτερα πρός τόν «περιούσιο» λαό του, τούς Ίουδαίους ή ένδοξη όμως καί πλήρης φανέρωση της έγινε με τή Σάρκωση τοϋ Υιού τοϋ θεοϋ καί σωτήρα μας Ιησού Χριστού, ό Όποΐος ήλθε νά σώσει όχι μόνο τούς Ίσραηλίτες άλλα ολόκληρη τήν ανθρωπότητα.

Άπόστολος καί κήρυκας αύτής τής σωτηρίας ιδιαίτερα γιά τά έθνη επελέγη άπό τόν θεό ένας πρώην φανατικός διώκτης τής Έκκλησίας τοΰ Χριστού, άλλα άριστος γνώστης τοϋ Μωσαϊκού Νόμου καί των προφητών, έστω κι άν οικτρά τούς παρερμήνευε. Σαφώς καί αυτή ή εκλογή δεν ήταν αναγκαστική επιστράτευση· θά μπορούσε, άν τό ήθελε, ό Σαούλ νά γίνει «άπειθής τη ούρανίω οπτασία» (Πράξ. 26,19). Εύθέως όμως υπάκουσε ελεύθερα στην «άγια κλήση» καί άνοιξε διάπλατα τήν καρδιά του γιά νά δεχθεί τό "Αγιο Πνεύμα. Καί άφοΰ συνειδητοποίησε ότι ό Χριστός είναι τό «πλήρωμα τοΰ νόμου καί τών προφητών», «ανοίχτηκε» στον ευαγγελισμό τών εθνών, στον όποιο αντιδρούσαν οι Ιουδαίοι- παγιδευμένοι σέ ρατσιστικές αντιλήψεις, δέν ήθελαν νά καταλάβουν ότι στον «περιούσιο» λαό τοϋ θεοϋ ανήκει πλέον κάθε άνθρωπος, άδιαφόρως καταγωγής, πού ό ϊδιος επιλέγει νά πιστέψει στον Χριστό.

Φύλαξε τήν παρακαταθήκη!

Εϊκοσι πέντε ολόκληρα χρόνια δέν σταμάτησε ό Παϋλος νά πάσχει καί νά υποφέρει κάθε είδους ταλαιπωρία καί διωγμό έξαιτίας τοϋ ευαγγελικού του κηρύγματος καί όχι μόνο δέν ντρέπεται γι' αυτό, άλλα τό θεωρεί καύχημα του, άφοϋ όλα τά ύπέμεινε γιά τή δόξα τοϋ Χρίστου. Αυτόν εμπιστεύθηκε καί δέν απογοητεύθηκε, επειδή δέν είδε τούς καρπούς πού θά περίμενε. Πολλοί, όχι μόνο δέν ντράπηκαν τά δεσμά του άλλα καί τόν στήριξαν καί τόν «άνέψυξαν» δέν έλειψαν όμως καί πρώην συνοδοιπόροι του πού τόν εγκατέλειψαν. Παρ' όλα αυτά, είναι βέβαιος ότι ό άγωνοθέτης Κύριος έχει τή δύναμη νά φυλάξει όλο τό έργο πού μέ τή χάρη του έπετέλεσε, όπως καί τήν ανταμοιβή του γι' αυτό, μέχρι τήν ήμερα τής Δευτέρας του Παρουσίας.

Πολλές άπό τίς θλίψεις καί κακοπάθειες τοϋ Παύλου τίς είχε μοιραστεί μαζί του ό «νεοσύλλεκτος» ποιμένας Τιμόθεος. Σ' αυτή τή δεύτερη επιστολή του ό Άπόστολος τοϋ τά θυμίζει καί τόν ενισχύει στην αποστολική του διακονία, καλώντας τον νά κρατήσει υγιή καί αναλλοίωτη τήν ευαγγελική διδασκαλία, όπως έκεΐνος τοϋ τήν παρέδωσε, μέ τή δύναμη καί τόν φωτισμό τοΰ Αγίου Πνεύματος.

Άρχιμ. Β. Λ.


Δεν υπάρχουν σχόλια