«Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι» - Παν. Καπνιστής
«Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι»
Παν. Καπνιστής
Μέσα από τα σύννεφα και την ομίχλη του πόνου, της θλίψης και των αναστεναγμών που πλάκωσε ολόκληρη της Ελλάδα, το συμβάν των Τεμπών, δεν θέλω να το επενδύσω με άσχημους χαρακτηρισμούς, οι οποίοι αυθόρμητα ξεπηδούν από κάθε στόμα, για τους ανευθυνο-υπεύθυνους, για τις διαδοχικές κυβερνήσεις η μία να στρώνει το χαλί στην άλλη, για να ξεπουλήσουν τα τραίνα, αφού προηγουμένως ο κ. Μπόμπολας είχε πάρει όλα τα έργα των τραίνων, είχε οικειοποιηθεί και ευθυλακώσει εκτάσεις και κτίρια του Δημοσίου π.χ. το Τελωνείο Αθηνών και οι παρακείμενοι χώροι, ο μεγάλος δρόμος έμπροσθεν του, περνώντας τις γραμμές από Κολωνό οδό Κωνσταντινουπόλεως προς Αθήνα και αντιστρόφως, άρχισε να κόβει αιωνόβια δένδρα ευκαλύπτους και τον σταμάτησαν προσωρινά οι αντιδράσεις των κατοίκων και το αυτόφωρο και σε μια νύχτα βροχερή με βροντές και αστραπές βρήκαν οι κάτοικοι το πρωί κομμένα όσα αιωνόβια δένδρα ήσαν εμπόδιο, στον παρακαμπτήριο δρόμο που κατασκεύαζε, ταυτόχρονα και μεθοδικά έφτιαξε υπόγεια διάβαση κάτω από τις νέες γραμμές των τρένων να διέρχονται οι κάτοικοι για να βγουν από Κων/πόλεως στην οδό Δεληγιάννη που είναι οι συγκοινωνίες τρόλεϋ-μετρό-λεωφορεία. Όλα αυτά περιήλθαν στους Ιταλούς την «TRAIN-OΣΕ» ή όπως αλλώς λέγεται με μία συναλλαγή αδιαφανή και το ελληνικό κράτος εισέπραξε, ως λέγεται λιγότερο από (50) εκατομμύρια, αλλά απηλλάγει από χρέος δισεκατομμυρίων. Πώς είναι δυνατόν όμως όλοι να μείνουν ευχαριστημένοι και οι Ιταλοί και ο Μπόμπολας και το Ελληνικό Δημόσιο και ο καινούργιος ιδιοκτήτης (οι Ιταλοί) να έκαναν τάχα επενδύσεις για αναβάθμιση των τραίνων, με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας των επιβατών.
Εφηύραν λοιπόν οι κυβερνήσεις ότι τάχα τα συστήματα ασφαλείας καταστρέφονται από ΡΟΜΑ, οι οποίοι ξηλώνουν τα καλώδια και τα πωλούν σε μάνδρες κλεπταποδόχων, λόγω του χαλκού που περιέχουν.
Εδώ γίνεται ένας άλλος χορός εκατομμυρίων.
Θα μπορούσε το ελληνικό κράτος μ’ έναν νόμο που να μην μπορεί να εξαγορασθεί η ποινή του κλεπταποδόχου που να είναι οριστικό χωρίς εφέσεις κάθειρξη τουλάχιστον (2) ετών και δήμευση της περιουσίας των, διότι όπως ακούγεται, (δεν έχει διασταυρωθεί ακόμη ότι αυτοί που τ’ αγοράζουν είναι οι ίδιοι οι εισαγωγείς και οι πωληταί, που τα ξαναπουλούν στα τραίνα. Αυτά πάνω-κάτω λένε οι ΡΟΜΑ.
Τώρα ας φτάσουμε στο κυρίως θέμα, ακούστηκε μια εκδοχή ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε κοντέινερς με πυρηνικούς πυραύλους, οι οποίοι εκφορτώθηκαν από Αμερικάνικα πλοία στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης μια νύχτα χωρίς φεγγάρι, και ο δορυφόρος είχε ήδη περάσει προηγουμένως από το επίμαχο σημείο, για να μην καταγραφεί η εκφόρτωσις. Το περιεχόμενο θα προωθείτο, με τραίνο και στην συνέχεια, από το λιμάνι του Πειραιά, θα έφτανε στη βάση της Σούδας, χωρίς να ξέρει κανείς και ειδικά οι Έλληνες ότι η βάση της Σούδας, θα γέμιζε πυρηνικές κεφαλές και το υπόλοιπο φορτίο, θα επροωθείτο προς Ουκρανία.
Τούτη η εκδοχή, στηρίζεται σε κάποιες σοβαρές ενδείξεις, πρώτον η έκρηξη φωτογραφήθηκε ως μανιτάρι (χαρακτηριστικό πυρηνικών εκρήξεων) διότι πώς; μάθαιναν οι Αμερικανοί, ότι η Β. Κορέα κατέχει πυρηνικά όπλα, από καταγραφές δορυφόρων με το μανιτάρι που προδίδει τις δοκιμές αυτών των όπλων, είτε λέγεται Κίνα, είτε λέγεται Ρωσία, Γαλλία κ.λπ. (δεύτερον) οι πυροσβέστες που πλησίασαν ενώ η στολή τους ήταν ατσαλάκωτη, οι ίδιοι ευρέθησαν στο κορμί, στα χέρια και πόδια να έχουν εγκαύματα (βιοχημικής δράσεως) οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν, υπάρχουν μαρτυρίες πως είδαν ανθρώπους να τυλίγονται από φλόγες και να χάνονται να εξαϋλώνονται, οπότε οι νεκροί είναι πολλοί περισσότερο από τους δηλωθέντες.
Κάποιοι πήραν κομμάτια από πτώματα ένα χέρι, ένα πόδι, ένα κομμάτι από γλουτό, ένα αυτί, για να κάνουν ταυτοποίηση συγγενών μέσω DNA. Εδώ γεννάται ένα ερώτημα, σε κάθε φέρετρο, υπήρχε ένα κομμάτι ανθρώπινο ή όλα μαζί τα κομμάτια, σε ομαδικό φέρετρο, όπως λέγαμε πριν (σε ομαδικό τάφο).
Τρίτον, πρώτοι έφτασαν εκεί οι στρατιωτικοί, πουθενά αλλού δεν είχαν πάει πρώτοι και η ερώτηση είναι, αυτοί έδωσαν την εντολή μετά από (2) ημέρες, το σημείο της έκρηξης να τσιμεντωθεί και στην συνέχεια ασφαλτοστρωθεί, ώστε οι εμπειρογνώμονες να μην βρουν στοιχεία, για να φτάσουν σε αληθινά συμπεράσματα.
Δεν έχει απαντηθεί ακόμη, το τι μετέφερε το τραίνο και πόσοι ήσαν οι επιβαίνοντες διότι όσοι ανέβηκαν στη Λάρισα ένα μπουλούκι 30-40 ατόμων, μόνον ένας έκοψε εισιτήριο, οι άλλοι θα έβγαζαν εντός του τραίνου.
Παρακαλώ πολύ τις δικαστικές αρχές, ας λάβουν υπ’ όψιν και αυτά τα ερωτηματικά, που αναφέρθησαν ανωτέρω από έναν συγγραφέα-δημοσιογράφο, που σκοπός όλων μας είναι να λάμψει με αλήθεια και ν’ αποζημιωθούν οι συγγενείς των θυμάτων ως ελάχιστη συμβολή στον πόνο, στη θλίψη, στην πληγή που άνοιξαν στην καρδιά τους χάνοντας το βλαστάρι τους, αγόρι ή κορίτσι και τα όνειρα που είχαν γι’ αυτά και όταν χαθούν τα όνειρα, το άτομο καταρρέει και δεν υπάρχει χειρότερο, από έναν γονιό να θάβει το παιδί του, γιατί πρώτα θάβεται ο ίδιος μαζί του.
Παναγιώτης Καπνιστής
Δημοσιογράφος
Λογοτέχνης-Συγγραφέας
Υ.Γ.: Ένα μεγάλο τερατούργημα του κ. Μπόμπολα… είναι ότι ενταφίασε με ταφόπλακα στις σιδηροδρομικές γραμμές του τραίνου Αθηνών Πειραιώς τον «Βωμό του ελέους» στο Μοναστηράκι, ακριβώς αν πάρουμε μια εγκάρσια τομή από το καμπαναριό του Αγ. Φιλίππου και τις σιδηροδρομικές γραμμές. Εκεί ακριβώς συνετελέσθη το μεγαλύτερο έγκλημα εναντίον του πολιτισμού όχι μόνον της Ελλάδος αλλά του παγκόσμιου πολιτισμού.
«Ο βωμός του ελέους» ήταν για τους αρχαίους Έλληνες ότι πιο ιερό υπήρχε (δηλαδή) έστω και αν κάποιος κατηγορείτο ως εγκληματίας ή προδότης και προλάβαινε και ακουμπούσε το χέρι του στον βωμό, κανείς δεν μπορούσε να τον αγγίξει, ήτο κάτω υπό το έλεος των θεών και μπορούσε να αποδείξει την αθωότητά του και ο κ. Μπόμπολας με πολιτικές πιέσεις, με εξαγορές, με εκβιασμούς κατάφερε στο Εφετείο ν’ ανατρέψει την πρωτόδικη δικαστική απόφαση που είχαμε κερδίσει για παράκαμψη των σιδηροδρομικών γραμμών και λόγω του επείγοντος, οι δίκες έγιναν στο άψε-σβήσε.
Ήταν ένα μεγάλο καρφί στην καρδιά του Ελληνικού Πολιτισμού, όχι μόνον από απόψεως εκατομμυρίων επισκεπτών αλλά, στο ύψος της πνευματικής τελειότητος και συνειδησιακού επιπέδου που κατείχαν οι πρόγονοί μας.
Ο ίδιος
Αφήστε ένα σχόλιο