ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ (Φ. 1861)
Το Επιμελητήριο Κορινθίας απέστειλε σήμερα ανθρωπιστική βοήθεια στις πληγείσες από τις καταστροφικές πλημμύρες περιοχές, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Από την πρώτη στιγμή, απέδειξε έμπρακτα την αλληλεγγύη του προς τους κατοίκους της Θεσσαλίας.
Ταχύτατα ανταποκρίθηκαν πλήθος μελών του Επιμελητηρίου Κορινθίας αλλά και ιδιώτες στο κάλεσμα για ανθρωπιστική βοήθεια στους πληγέντες. Ένα φορτηγό γεμάτο με είδη πρώτης ανάγκης έχει ήδη αναχωρήσει για τον προορισμό του με πάνω από 10 παλέτες οι οποίες περιλαμβάνουν τρόφιμα, προϊόντα ατομικής υγιεινής, εμφιαλωμένο νερό, καθαριστικά και απολυμαντικά είδη, ρούχα και πλυστικά μηχανήματα. Πέρα από τις δωρεές των μελών του, το ίδιο το Επιμελητήριο προσέφερε μεγάλη ποσότητα από τα ανωτέρω είδη.
Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Κορινθίας ευχαριστεί θερμά για τη βοήθεια στη συγκέντρωση των αναγκαίων αγαθών όλα τα μέλη του Επιμελητηρίου Κορινθίας, την εταιρεία ΦΥΡΚΟ για την συγκέντρωση ενός μεγάλου όγκου ειδών πρώτης ανάγκης, τον Σύνδεσμο Υδραυλικών Κορινθίας για την ευγενική χορηγία των πλυστικών μηχανημάτων αλλά και όλους όσους προσέφεραν ανθρωπιστικό υλικό ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ερμού 2, 20131, Κόρινθος / 27410-24464 (937)
media@korinthiacc.gr / www.korinthiacc.gr
«Νέα έρευνα Ε.Ε.Α. – Pulse με επίκεντρο οφειλές, ενεργειακό κόστος και χρηματοδότηση»
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν από τη νέα έρευνα που διεξήγαγε η Pulse RC για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.
Ειδικότερα:
Και σε αυτή την έρευνα, άντρες στις μεσαίες (παραγωγικές) ηλικίες είναι η πλειονότητα των συμμετεχόντων. Περίπου το ένα τρίτο είναι γυναίκες και μόνο το 5% προέρχεται από νεαρές ηλικίες (17 – 29 ετών).
Σχεδόν ένα στα έξι (17% από 23% τον Απρίλιο 2022),από τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών που συμμετείχαν και απάντησαν, έχει επαγγελματικές υποχρεώσεις που έχει καθυστερήσει η πληρωμή τους. Από αυτούς, περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα
(43%) χρησιμοποίησαν τη ρύθμιση των 36/72 δόσεων για να τις τακτοποιήσουν – ένας στους πέντε (21%) απάντησε ότι ίσως την χρησιμοποιήσει.
Σχεδόν οι έξι στους δέκα συμμετέχοντες (62%) δηλώνουν ότι έχει επηρεαστεί αρνητικά («Κάπως» έως «Πολύ») η λειτουργία της επιχείρησής τους από το ενεργειακό κόστος το τελευταίο δωδεκάμηνο (σε σύγκριση με το προηγούμενο), ενώ ένας στους τέσσερις (24%) απάντησε ότι δεν έχει επηρεαστεί, ούτε θετικά ούτε αρνητικά.
Ένας στους τρεις (35%) συμμετέχοντες, δηλώνουν ότι έχει αυξηθεί («Κάπως» έως «Πολύ») ο τζίρος της επιχείρησής τους, το τελευταίο δωδεκάμηνο (σε σύγκριση με το προηγούμενο), ενώ τέσσερις στους δέκα (39%) απάντησε ότι έμεινε πάνω-κάτω ο ίδιος. Λιγότεροι από ένας στους πέντε (18%) συμμετέχοντες απάντησαν ότι μειώθηκε.
Περισσότεροι από τους μισούς (54%) συμμετέχοντες αξιολογούν θετικά («Σίγουρα» ή «Μάλλον») τα μέτρα της κυβέρνησης για την αναβίωση των 120 δόσεων και τη νέα ρύθμιση των 36 και 72 δόσεων – μόνο ένας στους τέσσερις (25%) απάντησε αρνητικά.
Το 13% των μελών του Επιμελητηρίου που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσε ότι έχει απευθυνθεί σε τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο για χρηματοδότηση της επιχείρησής τους. Το διαδίκτυο και η ίδια η τράπεζα, ήταν οι κύριες πηγές (38%) ενημέρωσης για την χρηματοδότησή τους.
Από όσους υπέβαλλαν πρόσφατα αίτημα δανειοδότησης, περίπου τέσσερις στους δέκα το έλαβαν (36%) και σχεδόν άλλοι τόσοι (38%) εισέπραξαν αρνητική απάντηση. Η «έλλειψη εξασφαλίσεων» (37%) ήταν ο κύριος λόγος που είχε αρνητική κατάληξη το αίτημα χρηματοδότησης.
Η «αύξηση της ενημέρωσης» συγκέντρωσε το υψηλότερο ποσοστό (37%), μεταξύ των μελών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών που συμμετείχαν στην έρευνα, ως η πλευρά που πρέπει να βελτιωθεί όσον αφορά την πρόσβασή τους στα επιδοτούμενα προγράμματα χρηματοδότησης. Ακολουθούν η «μείωση της γραφειοκρατίας» (24%) και η «βελτί-
ωση των απαιτήσεων» (21%).
Αφήστε ένα σχόλιο