Header Ads

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΣΟΥΚΟΥΛΗ ΒΙΛΙΑΛΗ (Φ.1903)

 

Η βουλευτής  Μαριλένα Σούκουλη- Βιλιάλη, τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά την συζήτηση και ψήφιση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας

 

 

Η βουλευτής του νομού μας, κ. Μαριλένα Σούκουλη- Βιλιάλη, τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά την συζήτηση και ψήφιση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο, επαγγελματικός προσανατολισμός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού συστήματος στις απομακρυσμένες περιοχές και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού»

Η βουλευτής κατά την έναρξη της ομιλίας της, αναφέρθηκε στα λόγια και την παρότρυνση του κορυφαίου ποιητή μας, Γ. Σεφέρη, «Ότι  υπάρχει μια καλή παιδεία, εκείνη που ελευθερώνει και βοηθά τον άνθρωπο να ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον εαυτό του».

H Βοθλευτής τόισε ότι αυτό σημαίνει ότι πρωταρχικό μέλημα κάθε ευνομούμενης Πολιτείας είναι να παρέχει στους πολίτες της και ιδιαίτερα στα νέα παιδιά τα εφόδια να διαβούν τον δρόμο της αρετής επιστρέφοντας στην  πολιτεία μας τους καρπούς ενός ολοκληρωμένου πολίτη.

Διαφορετικά κάθε νόμος που περνάμε εδώ, στο ιερό λίκνο της Δημοκρατίας,

θα είναι, εν τη γενέση του,  ατελής, 

Το υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας  υπηρετεί ακριβώς αυτήν την στρατηγική κατεύθυνση διορθώνοντας αλλά και υιοθετώντας πολιτικές, που προάγουν μια ποιοτικότερη εκπαιδευτική διαδικασία για όλους χωρίς κοινωνικούς, οικονομικούς και χωρικούς αποκλεισμούς. Ιδιαίτερα η ρύθμιση για την δημιουργία  Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πύλης και το Ψηφιακό Φροντιστήριο χαρακτηρίζει  και συμβολίζει ακριβώς την προσπάθεια της κυβέρνησης για μια δίκαιη, ισότιμη και προσιτή παιδεία σε όλους.

Το βλέμμα της κυβέρνησης, όπως είπε η βουλευτής, είναι κυρίαρχα  στραμμένο στις οικογένειες και τους μαθητές που δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια να βελτιώσουν τις εκπαιδευτικές αποδόσεις τους μέσω της ιδιωτικής μαθησιακής υποβοήθησης. 

Η βουλευτής κατηγόρησε την αντιπολίτευση για τις ανύπαρκτες νομοθετικές πρωτοβουλίες της σχετικά με την στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης, και για την ένδεια τόσο των επιχειρημάτων της όσο και της παραγωγής πολιτικών στήριξης των νέων.

Παράλληλα η βουλευτής αναφέρθηκε στην στήριξη των μαθητών των ορεινών περιοχών, όπως για παράδειγμα των ορεινών περιοχών της Κορινθίας, που θα μπορούν πλέον να ολοκληρώνουν την υποχρεωτική εκπαίδευση τους μέσω της λειτουργίας αυτόνομων τάξεων στον τόπο τους ακόμα και όταν δεν πληρούνται οι εκ του νόμου προϋποθέσεις ιδρύσεως Γυμνασίου. 

Η βουλευτής επιπροσθέτως ευχαρίστησε την Ηγεσία του Υπουργείου γιατί έσπευσε στο πρόβλημα που  απασχολούσε για την πρόβλεψη  κάλυψης λειτουργικών κενών μέσω τοπικής πρόσκλησης για το σχολικό έτος 2024-2025 αναφορικά με την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. Αναφέρθηκε και στην Κορινθία, που προβλέπεται άλλωστε και η κατανομή 7  + 5 οργανικών θέσεων σε σχολικές μονάδες (δημοτικό και Νηπιαγωγείο αντίστοιχα) Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης από το σύνολο των 1555 προσλήψεων.

Επιπλέον η βουλευτής ανέφερε ότι με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο, δίδεται και  η δυνατότητα διδασκαλίας σε χώρο νοσηλευτικού ιδρύματος ή σε δομές φιλοξενίας μαθητών που χρήζουν νοσηλείας σε νοσηλευτικά ιδρύματα για μεγάλο χρονικό διάστημα προς αποκατάσταση σοβαρών προβλημάτων της υγείας τους μετά και από διάγνωση δημοσίου νοσοκομείου. 

Η ευαισθησία μας και η μεθοδικότητα μας για την επίλυση θεμάτων της ειδικής αγωγής, αποτελεί πέρα από θεσμική μας υποχρέωση  και δείκτη ποιότητας της πολιτισμικής  μας υπόστασης, δήλωσε η βουλευτής.

Τέλος ιδιαίτερη σημασία έδωσε η βουλευτής και στο άρθρο για την δημιουργία ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής για την  ατομική υποβοήθηση των μαθητών στη λήψη αποφάσεων για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, την ανίχνευση των κλίσεων και ενδιαφερόντων τους μέσα από διαδικτυακή ατομική συνεδρία με σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού, και εξέφρασε την αναγκαιότητα ενίσχυσης της ρύθμισης αυτής στο μέλλον προκειμένου να γίνουν οι επιλογές των νέων πιο συνειδητές.

Η βουλευτής στην ομιλία της επικρότησε τις μελλοντικές επιλογές του Υπουργού Πιερρακάκη για το πολλαπλό βιβλίο, δηλαδή την δυνατότητα που παρέχεται στον εκπαιδευτικό να επιλέξει ο ίδιος το βιβλίο διδασκαλίας, για τον διορισμό 10.000 μόνιμων εκπαιδευτικών, ώστε η σχέση των μόνιμων εκπαιδευτικών με τους αναπληρωτές να μειωθεί στο 50%, και την προσπάθεια σε συνεργασία με τα Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών εξεύρεσης των αναγκαίων χρηματοδοτήσεων για την βελτίωση των σχολικών υποδομών.

Κλείνοντας η βουλευτής τόνισε ότι  η Ελλάδα του Μέλλοντος δύναται να είναι μια χώρα ισάξια, και γιατί όχι ανώτερη, από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες σε όλους τους εκπαιδευτικούς δείκτες, και ότι με αυτόν τον τρόπο θα αναγνωρίσουμε εμπράκτως ότι κατανοούμε τον Γιώργο Σεφέρη και την κατακλείδα του ότι «Η Παιδεία  ήταν, είναι και θα είναι ο κυβερνήτης του Βίου μας». Υπέρτατο Χρέος μας επομένως δεν μπορεί να είναι άλλο από την «ωφέλιμον παιδεία», δήλωσε η βουλευτής.- 

Δεν υπάρχουν σχόλια