Header Ads

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΣΟΥΚΟΥΛΗ ΒΙΛΙΑΛΗ (Φ.1909)

 

Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για την χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού

 

 

Η βουλευτής του νομού μας και αναπληρώτρια Γραμματέας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μαριλένα Σούκουλη-Βιλιάλη, ορίσθηκε εισηγήτρια του υπό ψήφιση νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για την χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού».

Μία σύμβαση που αφορά ένα πολύ σημαντικό οδικό άξονα της χώρας, έναν αυτοκινητόδρομο  που άλλαξε την κυκλοφοριακή ροή στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, ένα έργο υποδομής στα ευρωπαϊκά πρότυπα, που βελτίωσε την καθημερινότητα χιλιάδων Ελλήνων. Στρατηγικός στόχος της νέας σύμβασης παραχώρησης είναι η διατήρηση της αξίας του αυτοκινητόδρομου για τα επόμενα 25 χρόνια, καθώς και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών λειτουργίας του οδικού άξονα προς όφελος των χρηστών αλλά και των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή.

Με το  υπό ψήφιση νομοσχέδιο κυρώνεται η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού σε νέο παραχωρησιούχο , την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, έναντι οικονομικού ανταλλάγματος 3,27 δις ευρώ, ποσό που είναι το υψηλότερο στην ιστορία του ΤΑΙΠΕΔ και το οποίο θα διατεθεί για την μείωση του δημόσιου χρέους, το οποίο μόνο απ' αυτήν την συναλλαγή  περιορίζεται σχεδόν κατά 1,5 μονάδα του Α.Ε.Π.

Ο παραχωρησιούχος θα αποδίδει ετησίως στο ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 7,5% περίπου επί των πάσης φύσεως εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου ενώ κατά τη διάρκεια της παραχώρησης θα υλοποιήσει επενδύσεις και δαπάνες  αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού ύψους 380 εκατ. ευρώ.

Σημειωτέο ότι από τις 6 Οκτωβρίου, ημερομηνία έναρξης της νέας συμβάσης  παραχώρησης, μειώνονται τα τέλη διοδίων από 2,80 ευρώ σε 2,50 ευρώ για τα επιβατικά, ελαφρά εμπορικά οχήματα και αυτοκίνητα με τροχόσπιτα και  απαλλάσσονται εντελώς , των τελών τα επιβατικά οχήματα Ατόμων με αναπηρία.

Η βουλευτής κ. Μαριλένα Σούκουλη-Βιλιάλη, δήλωσε κατά την εισήγηση της στην πρώτη ανάγνωση του νομοσχεδίου «Προχωράμε μπροστά με σταθερά βήματα για την δημιουργία της Ελλάδας που προοδεύει και συγκλίνει με την προηγμένη Ευρώπη. Και αυτό επιτυγχάνεται και σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα. Με διαφάνεια, ακέραια προσήλωση στην εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος και υιοθετώντας καλές πρακτικές που αποδείχτηκαν στην πράξη ότι υπηρέτησαν πρώτα από όλα τους πολίτες παρέχοντας τους υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, την ελληνική οικονομία, την απασχόληση αλλά και την υγιή επιχειρηματικότητα που είναι απαραίτητη για την πρόοδο της χώρας».

Και  έκλεισε την τοποθέτηση της  τονίζοντας ότι  "Η σύμβαση παραχώρησης που κυρώνεται με το νέο νομοσχέδιο, αποτελεί ένα κομβικής σημασίας έργο υποδομών για την ελληνική κοινωνία και την εθνική οικονομία. Ένα έργο υποδομών που απέδειξε ότι η  σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά για όλα τα μέρη. Και δεν υπάρχει ισχυρότερο κριτήριο επιτυχίας αυτού του έργου από την ίδια την χρήση του αυτοκινητοδρόμου. Οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής το προτιμούν για την ποιότητα των υπηρεσιών που αποκομίζουν, για την οδική ασφάλεια που τους παρέχεται και γενικότερα γιατί σταθμίζουν ότι το όφελος υπερκαλύπτει το κόστος της χρήσης του. Ως πολιτεία έχουμε χρέος να συνεχίσουμε σε αυτόν τον ασφαλή δρόμο προόδου και σταθερότητας, εναρμονισμένοι με τις ιδιαίτερες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην Πατρίδα μας μακριά από τις σειρήνες της οπισθοδρόμησης, προστατεύοντας πάνω και πρώτα από όλα το δημόσιο συμφέρον."

 

Δεν υπάρχουν σχόλια